Home » Müügitingimused ja tagastused

Müügitingimused ja tagastused

ÜLDSÄTTED

  1. ETA Bürootarbed OÜ veebipoe  müügitingimused (edaspidi tingimused) kehtivad ostmisel internetiaadressilt www.etatarve.ee
  2.  Kauba müüja on ETA Bürootarbed OÜ (edaspidi müüja), e-kirja aadress: etatarve@etatarve.ee
  3. Tingimused kehtivad kõigi isikute  müüja ja ostja vahel  kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
  4. Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil www.etatarve.ee. 
  5. Tingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.

TELLIMUSE ESITAMINE

  1. Tellimusi saab etatarve.ee lehel esitada kas kliendina sisse logides või külalisena.
  2. Klient valib e-poest välja soovitud kaubad ja lisab ostukorvi.
  3. Klient valib tellimuse üleandmise viisi ja koha. Kaupa tarnime kulleriga või saadame kauba pakiautomaatidesse.
  4. Klient kinnitab ostukorvi ja kinnitab, et tasub kauba ja saatmiskulude eest. Klient kontrollib enne arve tasumist, et arves toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile.
  5. Tellimuse kinnitamise korral saadab  müüja kliendile e-kirjaga kinnituse ja arve.
  6. Müüja ja kliendi vahel jõustub müügileping alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest Müüja arvelduskontole
  7. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest klienti esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

KAUBA HIND, MAKSEVÕIMALUSED

  1. Kõik etatarve.ee lehel müüdavate kaupade hinnad on näidatud eurodes ja  sisaldavad käibemaksu.
  2. Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu täies ulatuses. Tasumine toimub väljaspool e-poodi Kliendi poolt valitud panga maksekeskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

  1. Müüjal on õigus töödelda kliendi poolt esitatud isikuandmeid ja ostude andmeid kooskõlas kehtivate õigusaktidega ulatuses, mis on vajalik eelkõige kliendi poolt e-poes esitatud tellimuse täitmiseks.

 

  1. Müüja rakendab kõiki meetmeid (sh administratiivsed, tehnilised ja füüsilised meetmed) kliendi isikuandmete kaitsmiseks. Juurdepääs andmete muutmiseks ja töötlemiseks on ainult selleks volitatud isikutel.

KAUBA VAHETAMINE

  1. Kliendil on õigus kaupa 14 päeva jooksul alates kättesaamisest ümber vahetada, kas teise värvi  või muu samalaadse toote vastu, mis on saadaval e-poes www.etatarve.ee 
  2. Kauba vahetamiseks peab klient informeerima e-kirja teel müüjat ja saatma tagastatava toote müüjale.
  3. Klient on kohustatud vahetamisõiguse kasutamisel tagastama kauba müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul arvates vahetamisavalduse esitamisest.
  4. Vahetamisega seotud otsesed kulud kannab klient.
  5. Vahetatav kaup tuleb saata Ülenurme Konsumi pakiautomaati (Omniva, Smartpost), tel.nr. +37253418822, saaja Bränditoodete Outlet OÜ.

KAUBA TAGASTAMINE, LEPINGUST TAGANEMINE JA TAGASIMAKSED

  1. Kliendil on õigus põhjust esitamata lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
  2. Klient on kohustatud taganemisõiguse kasutamisel tagastama kauba müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse esitamisest.
  3. Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab klient.
  4. Tagastatav kaup tuleb saata Ääsmäe  Meie kpl pakimajake (valge) (ID: 591)
    Aadress: Ääsmäe, Kopli tee 1 Avatud: E-P 24h Pakiautomaat asub parkimisplatsil. Paki saaja: ETA Bürootarbed OÜ
  5. Kaup tuleb  tagastada terves originaalpakendis ja esialgses komplektsuses.
  6. Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab müüja kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse ja kauba jõudmisest müüjale. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
  7. Juhul, kui klient on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, on müüjal õigus keelduda kauba tagasi võtmisest või nõuda tekitatud kahju hüvitamist.

PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VASTUTUS

  1. Müüja vastutab ostetud kaubal ilmneva mittevastavuse eest juriidilise isikule 1 aasta jooksul alates kauba kliendile üleandmisest.
  2. Kliendil tuleb esitada pretensioon e-posti teel aadressile etatarve@etatarve.ee Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.
  3. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
  4. Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.
  5. Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitse  ja Tehnilise Järelevalve Ametisse.